Skip to content

כשגאונים עובדים בעמידה

ליאונרדו דה וינצ'י, הסופר ש"י עגנון, ארנסט המינגווי ואליעזר בן יהודה, כולם בחרו לעבוד בעמידה. עכשיו מגיע תורכם.
 

המחקרים מדברים על עלייה מדהימה בשיפור יכולת הריכוז בעבודה, ערנות מוגברת וחשיבה מחודדת יותר. לא, לא מדובר בסמים ממריצים או משפרי תודעה, גם לא במנות קפאין קצובות אלא בפתרון פשוט הרבה יותר. עמידה. כן, עבודה בעמידה היא הפתרון הבריא והנכון ביותר, מעין פעולה משלימה לשילוב תזונה נכונה ופעילות ספורטיבית בחיי היום יום.

מחקר חדש מבית מכון המחקר הנחשב Texas A&M, מצליח להוכיח באופן מוחלט את כל הטענות על עבודה טובה יותר בזמן עמידה. שיפור יעילות העובדים בכ-46%.

במסגרת המחקר נבחנה יעילותן של שתי קבוצות עובדים, בנות עשרות עובדים כל אחת, במהלך תקופה בת 6 חודשים. העובדים, יועצי תמיכה טכנית במרכז שירות לקוחות, חולקו לשתי קבוצות אשר לאחת מהן סופקו עמדות עבודה היברידיות, המאפשרות מעבר מהיר מישיבה לעמידה.

העובדים כך מסתבר, ניצלו את העמדות החדשות היטב, ועבדו פחות 1.6 שעות בישיבה לעומת חבריהם בעלי השולחנות הרגילים. התוצאות, כך עולה מהמחקר המקיף, מדברות בעד עצמן. העובדים בעלי העמדות ההיברידיות ביצעו 46% יותר שיחות מוצלחות ביחס לחבריהם בשולחנות הרגילים שעבדו בישיבה. לא רק קצב העבודה השתפר, אלא גם טיב הטיפול בכל תלונה.

לא עובדים בעמידה עדיין? יש מה לעשות.


לעבודה בעמידה ישנם גם חסרונות במיוחד כאשר מבצעים אותה לא נכון. השיטה שלנו עונה על כל הציפיות מעמדת עבודה מתקדמת. העמדה מאפשרת לגוון בין עבודה בעמידה לעבודה בישיבה. ניתן לזוז תוך כדי עמידה ולהתיישב כאשר מתעייפים מעט.

הזמנת שולחן של Varidesk פשוטה מאי פעם, הזמנה ישירה דרך האתר לבית או למשרד.